بخش مربیگری فیفا 20 با تغییرات اساسی مواجه شده و با فیفا 19 بسیار متفاوت است. زمانی که این بازی برای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی منتشر شود، متوجه همه این تغییرات خواهید شد. این بخش که در طول دو سال گذشته تقریبا بدون تغییر مانده بود. حالا قرار است ویژگیهایی مانند کنفرانس خبری کاملا داینامیک و بهروزرسانی بازیکنان به قسمت مربیگری فیفا 20 اضافه شود. شرکت الکترونیک آرتز به تازگی به تغییرات کلی بخش مربیگیری فیفا 20 اشاره کرده است.
در بلاگ الکترونیک آرتز گفته شده که :
" دید ما این بوده که جانی دوباره به قسمت مربیگری فیفا 20 ببخشیم. تغییرات از جهات مختلف بودهاند. به طور مثال قبل و بعد از هر مسابقه یک کنفرانس خبری برگزار میشود و بازیکنان باید به انتخاب هوشمندانه دیالوگ ها بپردازند. این قسمت شامل یک مصاحبه کاملا داینامیک با خبرنگاران میشود. قبل از مسابقهها و بعد از مسابقههای بزرگ با این مصاحبهها مواجه میشوید. خبرنگاران سوالات گوناگونی میپرسند و نسبت به بازیای که کرده باشید، سوالات متفاوت است. "
چنین تعاملی را مربی با بازیکنان خواهد داشت. در محیطی شبیه به پیامرسان، مربی با بازیکنان به صحبت مکردن می پردازد. الکترونیک آرتز در اینباره میگوید:
" مربی باید با درخواستهای مختلف سر و کله بزند. بعضی بازیکنان خوشحال هستند و برخی بازیکنان ناراحت. باید سعی کنید ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کنید. باید راهی برای ارتباط برقرار کردن با بازیکنان داشته باشید. یا میتوانید مستقیم با بازیکنان صحبت کنید و به آنها دستور دهید یا میتوانید به شکلی دیگر عمل کنید. "
سیستم جدیدی که برای مربیگری فیفا 20 در نظر گرفته شده خیلی به اخلاقیات وابسته است. موضوعی که میتواند روی فیفا 20 تأثیرگذار باشد. چه در کنفرانسها و چه در گفتوگوهای یکنفره با بازیکنان با این سیستم اخلاقیات مواجه میشوید. صحبتهای شما میتواند روی یک بازیکن یا روی تمام تیم موثر باشند. اگر به بهترین روش با بازیکنان برخورد کنید، عملکرد آنها بهبود خواهد یافت. پس باید سعی کنید که در شرایط مختلف بهترین جواب را بدهید. یکی دیگر از تغییرات بزرگ بخش مربیگری در فیفا 20 به پتانسیلهای دینامیک بازیکنان بستگی دارد. مثلا بازیکنان جوانتر پتانسیل بیشتری دارند و بهراحتی میتوانید عملکرد آنها را تغییر دهید. مثلا اگر یک مهاجم جوان دارید که در ابتدای فصل گل میزند، میتوانید امیدوار باشید که او در آخر فصل به یک ستاره تبدیل خواهد شد. اما پتانسیل بازیکنانی که سن بیشتری دارند کمتر میشود و کمتر میتوان در آنها تغییر ایجاد کرد.
در کنار موارد ذکر شده، بخش مربیگری فیفا 20 با تغییرات کوچکتری هم همراه بوده است. این تغییرات شامل موارد زیر میشوند:
- امکان شخصیسازی مربیها وجود دارد. شخصیسازی شخصیت در تمام قسمتهای فیفا 20 وجود دارد و در قسمت مربیگری هم میتوانید مربی خود را درست کنید. میتوانید زن یا مردم بودن آن را انتخاب کنید و ظاهر او را هم تغییر دهید. مربی زن برای اولین بار است که در مجموعه بازیها فیفا دیده میشود.
- رابط کاربری بازی در لیگهای مختلف تغییر میکند. مثلا اگر در لیک برتر، لالیگا، بوندس لیگا و MLS مربی باشید، رابط کاربری بازی هم به سبک این لیگها تغییر میکند.
- قسمت اخبار و اسکرینشاتها و بهروزرسانهای هم تغییر کرده است.
- در کل بازی فیفا 20 در قسمتهای مختلف با تغییرات بسیار زیادی همراه بوده است. تغییراتی که در تمام قسمتها و حالتهای بازی از جمله فیفا آلتیمیت تیم، پرو کلابها و ولتا دیده میشود. این بازی در تاریخ ۲۷ سپتامبر یا ۵ مهر ماه برای پلتفرمهای مختلف منتشر میشود.

سونی خواهان انتقال سریعتر بازیکنان به پلی استیشن 5 است
گزارشات حاکی از آن است که پلی استیشن 4 توانسته لقب دومین کنسول پرفروش را به خود اختصاص دهد، سونی قصد دارد این روند برای کنسول نسل جدیدش هم تکرار شود، در مصاحبه با جیم رایان؛ رئیس کمپانی پلی استیشن متوّجه شدیم که هدف اصلی این شرکت انتقال جامعه کاربری PS4 به نسل جدید میباشد،

واقعیت مجازی با کیت جدید نینتندو Labo
طبق گزارشات اخیر نینتندو، جدیدترین بسته محصولات خود تحت عنوان Nintendo Labo یعنی Toy-Con 04 را معرّفی کرد تا بتواند طرفداران خود را به دنیای واقعیت مجازی ببرد، پیش از این نیز نینتندو 3 بسته از Toy-Con 1 که بیشتر جنبه فانتزی و کودکانه داشت، به بازار عرضه کرده بود، امّا با معرّفی Toy-Con 4 و دوربین VR نشان داد که او علاوه بر رده سنی پایین به سنین بزرگسال نیز توجّه دارد.

سونی علاوه بر ps5 به دنبال ساخت کنسول دیگری هم هست
طبق patent ثبت شده، سونی در حال حاضر مشغول فعالیت بر روی کنسول جدیدی است که هیچ شباهتی به کنسول نسل قبل خود ندارد و در حقیقت به دنبال طراحی و ساخت یک کارتریج بازی میباشد، احتمال دارد که سونی از این محصول در کنسول های جدید که تاکنون اطّلاعاتی در رابطه باآنها نداشتیم، استفاده نماید، یکی از موارد دیگری که تحقّق این طرح را بیشتر میکند، اشاره به یوجین موریساوا؛ یکی از کارگردانان ارشد بخش طراحی سونی در بخش طراح این پتنت به حساب میآید.

نام پلی استیشن به عنوان پرفروشترین برند کنسولهای خانگی در گینس ثبت شد
سونی اولین کنسول خود را 25 سال قبل در کشور ژاپن عرضه کرد، محبوبیت محصولات این شرکت به جایی رسید که حتّی تا امروز نیز به حیات خود ادامه داده است و خیلی از افراد با بازی های آن آشنا هستند، در روزهای جشن تولد 25 سالگی سونی، رکوردهایی نیز به نام آن ثبت شد.
افزودن دیدگاه جدید