بر اساس گزارش جدید Digitimes، مایکروسافت و اینتل پس از توسعهی استانداردهای مشابه برای لپتاپهای دارای دو صفحهنمایش، درحال تنظیم استاندارهای جدید برای لپتاپهای دارای صفحهنمایش تاشو هستند.
این اواخر لپتاپهای زیادی را با صفحه نمایش دوم در ناحیهی صفحهکلید دیدهایم که هدف اصلیشان گیمینگ و کارهای مربوط به طراحی است، همچنین میدانیم که شرکتهایی نظیر لنوو برنامه دارند تا لپتاپهایی با صفحهنمایش تاشو بسازند.
پیشنیازهایی که توسط مایکروسافت برای این دستگاهها قرار میدهد واضح نیست ولی احتمالاً شامل مواردی که میگوییم خواهد بود: اجرای نسخهی خاصی از ویندوز یا این مورد که آیا همیشه کامپیوترهای متصل خواهند بود یا خیر؟
عناصر دیگر میتواند یک صفحهلمس (تاچ پد)، پردازنده و پشتیبانی از قلم باشد، از آنجا که یک تجربهی کاربری قابل اعتماد جذاب است، نمی توان بازگشت به روزهای ویندوزفون را تصوّر کرد، چون مایکروسافت الزامات سختگیرانهای در زمینه شاسی دارد که باعث شده تا تولیدکنندگان تجهیزات اصلی قادر به نوآوری در محصولات بالارده و پایینرده نباشند. این که تولیدکنندهها را به استانداردی محدود کنیم، کاملاً غیرمنطقی است زیرا هم توسعه داده نشدهاند و هم مورد آزمایش قرار نگرفته اند.

برتری ویندوز 10 نسبت به مک او اس کاتالینا در چیست؟
طبق گزارشات اخیر، ماکروسافت همزمان با رونمایی سرفیس Duo خود، از نسخه جدید ویندوزش با نام ویندوز 10 ایکس که شاخهای از سیستم عامل اصلی محسوب میشود و شباهت زیادی به ویندوز 10 دارد همچنین بیشتر برای توسعه نسخه ماژولار ویندوز 10 بکار میرود پرده برداری کرد.

تنظیم استانداردهایی جدید برای لپتاپهای دارای صفحهنمایش تاشو توسط مایکروسافت و اینتل
بر اساس گزارش جدید Digitimes، مایکروسافت و اینتل پس از توسعهی استانداردهای مشابه برای لپتاپهای دارای دو صفحهنمایش، درحال تنظیم استاندارهای جدید برای لپتاپهای دارای صفحهنمایش تاشو هستند.

موس پدی که شارژر می شود
بر اساس گزارشات دریافت شده از دنیای تکنولوژی و پس از عرضه شارژر بی سیم در بین کاربران گوشی های همراه، اینبار نوبت به پد موس چرمی قابل شارژ می¬رسد که به تازگی توسط یک شرکت تجاری هندی با نام Pennline Deskmo ساخته و به بازار عرضه شده است، یکی از قابلیت¬های عجیب و جذاب این تکنولوژی شارژ کردن گوشی علاوه بر موس لب تاپ می¬باشد.

۴۰-۵۰ درصد فروش شرکت تیک تو از پلتفرم پی سی حاصل میشود
مدیرعامل شرکت Take-Two در طیّ مصاحبه¬ای گفت نزدیک به 40 تا 50 درصد از فروش بازی ها سهم پلتفرم PC میباشد که رفته رفته با آسان شدن دسترسی به سخت افزار ادامه خواهد داشت، البته شاید این موضوع کمی سخت باشد امّا زمانی، اکوسیستم کامپیوتر و کنسول جدا از یکدیگر بودند و معمولاً بازیهایی که برای یکی از آنها ساخته میشد به صورت اختصاصی برای نقاط ضعف و قدرت آن اکوسیستم به حساب می آمد
افزودن دیدگاه جدید